Visas kategorijas
16089

Lūdzam ņemt vērā, ka ar šo kalkulatoru veiktajiem aprēķiniem ir informatīva nozīme. Ikmēneša maksājums var mainīties atkarībā no izvēlētā līzinga kompānijas piedāvājuma, procentu likmes izmaiņām un iesnieguma izskatīšanas.

Saņem CETURTDIEN
Ielikt grozā Daudzums:
Diametrs (collas), R:
17
15
16
17 160.89 €
20
Platums (mm):
225
185
195
205
215 170.43 €
225 160.89 €
Augstums (%):
50
40
45 163.83 €
50 160.89 €
55
60
65

Piegādes veidi:

SELF_DELIVERY Saņem 1a.lv klientu centrā
Ceturtdien (28.06) pēc 19:00
PICKUP Saņem piegādes punktos
Ceturtdien (28.06) pēc 17:00
ADDRESS Saņem piegādi uz adresi
Piektdien (29.06) pēc 18:00

Preces galvenie parametri:

  • Pielietojums: Vieglajām automašīnām
  • Tips: Centrāleiropas tipa
  • Diametrs (collas), R: 17
  • Platums (mm): 225
  • Augstums (%): 50
  • Degvielas patēriņa efektivitāte: E
Vairāk par šo preci
DĀVANA:

ĪSTS 0% LĪZINGS! Pirmā iemaksa 0%, komisija par līguma noslēgšanu 0 EUR, aizņēmuma likme 0%, gada procentu likme 0%. Piedāvājums spēkā līzinga termiņam uz 3 mēnešiem!

Saņem preci uzreiz,
Maksā pēc 30 dienām!

Piedāvājums spēkā klientiem, kuriem nav aktīvs Credit24 Kredītlīnijas līgums. Aizņemoties 300€ uz 30 dienām, aizņēmuma likme 0%, GPL 0%, kopējā atmaksājamā summa 300€. Pēc 30 dienām tiek piemērota līgumā noteiktā individuālā procentu likme no 0,20% dienā, GPL no 103,18%.

Pieteikties

Līzinga kalkulators:

Ikmēneša maksājums : 7.37

Detalizēta informācija

KOPĒJIE PARAMETRI
Ražotājs Michelin
Pielietojums Vieglajām automašīnām
Tips

Centrāleiropas tipa ziemas riepas, kas ir izmantojamas arī kā vissezonas riepas. Piemērotākā izvēle autobraucējiem, kuri pamatā izmanto pilsētas ceļus un šosejas, kas ziemas apstākļos tiek regulāri tīrītas.

Skandināvu tipa jeb frikcijas ziemas riepas. Laba alternatīva radžu riepām, piemērotas skarbiem ziemas apstākļiem.

Ziemas riepas ar radzēm. Labākā izvēle autobraucējiem, kuri grib justies pārliecināti jebkādos ziemas apstākļos

Radžojamas ziemas riepas. Īpašības līdzvērtīgas radžu riepām, tomēr bez radzēm pasliktināsies sniegums uz ledus.

Centrāleiropas tipa
Diametrs (collas), R

Platums no vienas diska malas līdz otrai. To iespējams arī atpazīt riepas nosaukumā, piemēram, R16, R17 utml.

17
IZMĒRI
Platums (mm)

Riepas platums milimetros no viena sāna līdz otram.

225
Augstums (%)

Riepas augstums attiecībā pret riepas platumu izteikts procentos. Piemēram, /50 nozīmē, ka riepas augstums ir puse no riepas platuma. Jo mazāks šis skaitlis, jo mazāks riepas augstums.

50
ĀTRUMA, SLODZES UN PROTEKTORA PARAMETRI
Ātruma indekss

Šis parametrs raksturo riepas pieļaujamo maksimālo ātrumu. K-110 km/h, K-110 km/h; L-120 km/h; M 130 km/h; N-140km/h; P-150 km/h; Q-160km/h; R-170 km/h; S-180 km/h; T-190km/h; H-210 km/h; V-240 km/h; W-270 km/h; Y-300 km/h; ZR -virs 240 km/h.

H
Kravnesības indekss

Šis parametrs apzīmē maksimālo svaru kilogramos, ko viena riepa ir spējīga nest.

98
Protektora tips

Pastāv trīs protektoru veidi: Simetriskie, Asimetriskie un ar norādītu kustības virzienu. Simetriskie ir īpašo piemēroti īsām distancēm un kompaktiem pilsētas automobiļiem; Asimetriskie -jaudīgiem sedaniem un sporta automobiļiem, bet virzienveida protektori ir izstrādāti īpaši sporta automobiļiem.

Virzienveida
Degvielas patēriņa efektivitāte

Degvielas patēriņa efektivitāte tiek novērtēta klasēs no A līdz G. Visekonomiskākās ir A klases riepas, savukārt G klasei ir viszemākais degvielas efektivitātes patēriņa vērtējums.

E
Saķere uz mitra seguma

Šis parametrs apzīmē riepas protektora spējas saglabāt kontaktu ar ceļa segumu. A vērtējums apzīmē labāko, bet F - zemāko saķeri. Riepām, kam šis rādītājs ir augsts, bremzēšanas ceļš uz slapjas ceļa virsmas ir krietni īsāks.

B
Trokšņa emisija (dB)

Ārējais rites troksnis decibelos.

71
PAPILDUS
Vissezonas riepa (M+S)

"M+S – „mud and snow” jeb „dubļi un sniegs” nozīmē, ka ar šādām riepām drīkst braukt gan vasaras, gan ziemas sezonās.

Jā (M+S)
RF- Pastiprinātas sānu malas

RF - pastiprinātas sānu malas – Riepas ar pastiprinātām sānu malām nodrošina iespēju pārvietoties arī tad, ja tajās vairs nav gaisa.

Riepas ar XL (eXtra Load) tipa pastiprinātajām sānu malām ir piemērotas lielākai slodzei.

Arī RF (Reinforced) apzīmējumu izmanto riepām, kas spēj izturēt paaugstinātu slodzi, savukārt riepas ar apzīmējumu C piemērotas mikroautobusiem.

XL
FR- diska malas aizsardzība

Šis parametrs norāda, vai riepai ir diska aizsardzības atloks. Aizsardzības atloks ļauj izvairīties no trotuāra apmaļu un akmeņu radītiem bojājumiem.

Īpašas atzīmes Bez radzēm
Izcila uz sausām, slapjām un piesnigušām ceļa virsmām

Preces apraksts

Michelin Alpin 5
Michelin Alpin 5 pārspēj iepriekšējās paaudzes modeli Alpin A4 veiktspējas ziņā gan uz slapja, gan uz apsniguša ceļa. Jaunais ziemas riepu modelis Alpin 5 ietver sevī divas jaunākās tehnoloģijas. Viena no tām ir protektora zīmējums, kurā bloki pamīšus veido kontaktu ar ceļa, otra ir protektora gumijas sastāvs.

Michelin Alpin 5 ir dziļi rievots protektors ar virzienveida zīmējumu un speciāliem blokiem, kura piesātinājuma koeficients ir par 17% lielāks nekā iepriekšējās paaudzes modelim. Rites kustībā, protektoram saskaroties ar apsnigušu ceļu, tiek izmantots zobstieņa efekts, pateicoties tā secīgi izvietotajiem slīpajiem blokiem un rievām. Šķērsrievas, kas ir sakārtotas pamīšus un seko viena otrai, lieliski izspiež ūdeni vai slapjo sniega „putru” no kontaktlaukuma zonas un samazina akvaplanēšanas risku.

Alpin 5 lameles darbojas kā tūkstošiem mazu nadziņu, kas satver virsmu, tādējādi nodrošinot vilkmi. Šis efekts ir daudz ievērojamāks, ja lameļu ir daudz un tām ir speciāla forma. Salīdzinot ar iepriekšējo modeli Alpin 5 ir par 12% vairāk protektora pildījuma daļas un par 16% vairāk lameļu.

Speciāli veidotais secīgā bloku izvietojuma protektora zīmējums ar pašbloķējošo funkciju sevī ietver StabiliGrip tehnoloģiju. Tās būtība ir – jo lielāks „pēdas nospiedums” (kontaktlaukums), jo labāka saķere. Rotācijas laikā riepas deformējas un saskarās ar ceļu. Michelin inženieri radīja protektora zīmējumu ar pamīšus izvietotiem blokiem, kas savā starpā bloķējas, ļaujot tiem palikt noturīgiem šķērseniskās slodzes ietekmē, tādējādi uzlabojot vadīšanas precizitāti.

Michelin pirmo reizi ir pievienojis ziemas riepu protektora gumijas sastāvam funkcionālo elastomēru. Jauno procesu sauc par „Inovatīvo protektora gumijas sastāva tehnoloģiju”. Šo funkcionālo elastomēru izmantošanas mērķis ir gumijas sastāvu ar lielāku silikas īpatsvaru padarīt daudz viendabīgāku. Tādā veidā kļuva iespējams uzlabot saķeri ar slapju un ar apsnigušu ceļu, saglabājot augstu enerģijas efektivitāti (zemu rites pretestību). Jaunais gumijas maisījums balstās uz Michelin ceturtās paaudzes Helio Compound tehnoloģijas. Tas satur saulespuķu eļļu, kas ļauj riepai efektīvi darboties zemā temperatūrā.

Atsauksmes

0.0 no 5 zvaigznēm (Kopā 0 vērtējumi)

5★
4★
3★
2★
1★
Michelin Michelin Alpin 5 225 50 R17 98H XL Michelin Alpin 5
Michelin Alpin 5 pārspēj iepriekšējās paaudzes modeli Alpin A4 veiktspējas ziņā gan uz slapja, gan uz apsniguša ceļa. Jaunais ziemas riepu modelis Alpin 5 ietver sevī divas jaunākās tehnoloģijas. Viena no tām ir protektora zīmējums, kurā bloki pamīšus veido kontaktu ar ceļa, otra ir protektora gumijas sastāvs.

Michelin Alpin 5 ir dziļi rievots protektors ar virzienveida zīmējumu un speciāliem blokiem, kura piesātinājuma koeficients ir par 17% lielāks nekā iepriekšējās paaudzes modelim. Rites kustībā, protektoram saskaroties ar apsnigušu ceļu, tiek izmantots zobstieņa efekts, pateicoties tā secīgi izvietotajiem slīpajiem blokiem un rievām. Šķērsrievas, kas ir sakārtotas pamīšus un seko viena otrai, lieliski izspiež ūdeni vai slapjo sniega „putru” no kontaktlaukuma zonas un samazina akvaplanēšanas risku.

Alpin 5 lameles darbojas kā tūkstošiem mazu nadziņu, kas satver virsmu, tādējādi nodrošinot vilkmi. Šis efekts ir daudz ievērojamāks, ja lameļu ir daudz un tām ir speciāla forma. Salīdzinot ar iepriekšējo modeli Alpin 5 ir par 12% vairāk protektora pildījuma daļas un par 16% vairāk lameļu.

Speciāli veidotais secīgā bloku izvietojuma protektora zīmējums ar pašbloķējošo funkciju sevī ietver StabiliGrip tehnoloģiju. Tās būtība ir – jo lielāks „pēdas nospiedums” (kontaktlaukums), jo labāka saķere. Rotācijas laikā riepas deformējas un saskarās ar ceļu. Michelin inženieri radīja protektora zīmējumu ar pamīšus izvietotiem blokiem, kas savā starpā bloķējas, ļaujot tiem palikt noturīgiem šķērseniskās slodzes ietekmē, tādējādi uzlabojot vadīšanas precizitāti.

Michelin pirmo reizi ir pievienojis ziemas riepu protektora gumijas sastāvam funkcionālo elastomēru. Jauno procesu sauc par „Inovatīvo protektora gumijas sastāva tehnoloģiju”. Šo funkcionālo elastomēru izmantošanas mērķis ir gumijas sastāvu ar lielāku silikas īpatsvaru padarīt daudz viendabīgāku. Tādā veidā kļuva iespējams uzlabot saķeri ar slapju un ar apsnigušu ceļu, saglabājot augstu enerģijas efektivitāti (zemu rites pretestību). Jaunais gumijas maisījums balstās uz Michelin ceturtās paaudzes Helio Compound tehnoloģijas. Tas satur saulespuķu eļļu, kas ļauj riepai efektīvi darboties zemā temperatūrā.

225501702110205598 160.89
Uzdot jautājumu

captcha
Uz augšu