Visas kategorijas
12953
Saņem jau PARĪT
Ielikt grozā Daudzums:
Diametrs (collas), R:
17
16
17 129.53 €
18
19
Platums (mm):
235
195
205
215
225
235 129.53 €
245
255
Augstums (%):
50
35
40
45
50 129.53 €
55

Piegādes veidi:

SELF_DELIVERY Saņem 1a.lv klientu centrā
Parīt (18.02) pēc 19:00
ADDRESS Saņem piegādi uz adresi
Trešdien (19.02) pēc 18:00

Preces galvenie parametri:

  • Pielietojums: Vieglajām automašīnām
  • Tips: Skandināvu (frikcijas) tipa
  • Diametrs (collas), R: 17
  • Platums (mm): 235
  • Augstums (%): 50
  • Degvielas patēriņa efektivitāte: F
Vairāk par šo preci
DĀVANA:

Bezmaksas piegāde uz "K-Senukai"!

Bezmaksas piegāde 1A klientu centrā!

Godīga atbilde Jūsu
vajadzībai

Līzinga kalkulators:

Ikmēneša maksājums : 6.15
Pasūtījumiem, kuru summa pārsniedz 1400 EUR, ir obligāta pirmā iemaksa vismaz 10% apmērā no pirkuma summas.

Detalizēta informācija

KOPĒJIE PARAMETRI
Ražotājs Toyo Tires
Modelis Nav informācijas
Pielietojums Vieglajām automašīnām
Tips

Centrāleiropas tipa ziemas riepas, kas ir izmantojamas arī kā vissezonas riepas. Piemērotākā izvēle autobraucējiem, kuri pamatā izmanto pilsētas ceļus un šosejas, kas ziemas apstākļos tiek regulāri tīrītas.

Skandināvu tipa jeb frikcijas ziemas riepas. Laba alternatīva radžu riepām, piemērotas skarbiem ziemas apstākļiem.

Ziemas riepas ar radzēm. Labākā izvēle autobraucējiem, kuri grib justies pārliecināti jebkādos ziemas apstākļos

Radžojamas ziemas riepas. Īpašības līdzvērtīgas radžu riepām, tomēr bez radzēm pasliktināsies sniegums uz ledus.

Skandināvu (frikcijas) tipa
Stāvoklis Nav informācijas
Diametrs (collas), R

Platums no vienas diska malas līdz otrai. To iespējams arī atpazīt riepas nosaukumā, piemēram, R16, R17 utml.

17
IZMĒRI
Platums (mm)

Riepas platums milimetros no viena sāna līdz otram.

235
Augstums (%)

Riepas augstums attiecībā pret riepas platumu izteikts procentos. Piemēram, /50 nozīmē, ka riepas augstums ir puse no riepas platuma. Jo mazāks šis skaitlis, jo mazāks riepas augstums.

50
ĀTRUMA, SLODZES UN PROTEKTORA PARAMETRI
Ātruma indekss

Šis parametrs raksturo riepas pieļaujamo maksimālo ātrumu. K-110 km/h, K-110 km/h; L-120 km/h; M 130 km/h; N-140km/h; P-150 km/h; Q-160km/h; R-170 km/h; S-180 km/h; T-190km/h; H-210 km/h; V-240 km/h; W-270 km/h; Y-300 km/h; ZR -virs 240 km/h.

V
Kravnesības indekss

Šis parametrs apzīmē maksimālo svaru kilogramos, ko viena riepa ir spējīga nest.

96
Protektora tips

Pastāv trīs protektoru veidi: Simetriskie, Asimetriskie un ar norādītu kustības virzienu. Simetriskie ir īpašo piemēroti īsām distancēm un kompaktiem pilsētas automobiļiem; Asimetriskie -jaudīgiem sedaniem un sporta automobiļiem, bet virzienveida protektori ir izstrādāti īpaši sporta automobiļiem.

Virzienveida
Degvielas patēriņa efektivitāte

Degvielas patēriņa efektivitāte tiek novērtēta klasēs no A līdz G. Visekonomiskākās ir A klases riepas, savukārt G klasei ir viszemākais degvielas efektivitātes patēriņa vērtējums.

F
Saķere uz mitra seguma

Šis parametrs apzīmē riepas protektora spējas saglabāt kontaktu ar ceļa segumu. A vērtējums apzīmē labāko, bet F - zemāko saķeri. Riepām, kam šis rādītājs ir augsts, bremzēšanas ceļš uz slapjas ceļa virsmas ir krietni īsāks.

F
Trokšņa emisija (dB)

Ārējais rites troksnis decibelos.

71
PAPILDUS
Vissezonas riepa (M+S)

"M+S – „mud and snow” jeb „dubļi un sniegs” nozīmē, ka ar šādām riepām drīkst braukt gan vasaras, gan ziemas sezonās.

RF- Pastiprinātas sānu malas

RF - pastiprinātas sānu malas – Riepas ar pastiprinātām sānu malām nodrošina iespēju pārvietoties arī tad, ja tajās vairs nav gaisa.

Riepas ar XL (eXtra Load) tipa pastiprinātajām sānu malām ir piemērotas lielākai slodzei.

Arī RF (Reinforced) apzīmējumu izmanto riepām, kas spēj izturēt paaugstinātu slodzi, savukārt riepas ar apzīmējumu C piemērotas mikroautobusiem.

FR- diska malas aizsardzība

Šis parametrs norāda, vai riepai ir diska aizsardzības atloks. Aizsardzības atloks ļauj izvairīties no trotuāra apmaļu un akmeņu radītiem bojājumiem.

Īpašas atzīmes Radīta skarbiem ziemas apstākļiem
Pastiprināta saķere
Zems trokšņu līmenis

Preces apraksts

Preces apraksts angļu valodā:







Studless Performance Winter Tire

The Toyo Observe GSi-6 HP is a designed for the toughest winter conditions featuring Microbit studless technology. The high performance rated sizes are ideal for passenger cars, sport coupes and some sport SUVs.
Significant performance improvements over its predecessor have been achieved using the latest technology. The result is a tire that performs better in snow and ice, with a significant improvement on cold wet roads.

Improved performance not only in snow and slush, but on ice and cold wet roads as well. How did Toyo Tire accomplish all of this? Traction from advanced technology.

DIRECTIONAL TREAD PATTERN
  • A directional tread design with staggered tread blocks maximizes traction and handling while improving ride comfort by reducing road noise.
 
Micobit Technology in Compound
  • Crushed walnut shells embedded in the tire tread compound dig and bite into the ice surface for improved traction.
 
 
SERRATED STABILITY RIB
  • A continuous centre rib adds stability during highway driving or when changing lanes.
  • A unique serrated design digs into deep snow and slush for better cold weather traction.
 
 
LARGE INNER BLOCKS WITH SAW TOOTHED EDGES
  • Larger inner blocks are tied together to add stability at highway speeds.
  • While the saw-tooth edges around the block add biting grip in deep snow and slush covered roads.
 
SPLIT OFFSET SHOULDER BLOCKS
  • Large outer blocks on the outside shoulder add stability to the tire as well as grabbing power in deep snow.
  • The saw-tooth edges add lateral traction while cornering.
 
SNOW CLAWS
  • These edges within the tread grooves enhance traction in deep snow or slush.
 
4 CIRCUMFERENTIAL GROOVES
  • 4 circumferential grooves efficiently evacuate moisture from under the tire for better grip.
 
TAPERED EVACUATION GROOVES
  • Tapered evacuation grooves quickly move the water or slush away from the center of the tire to reduce the risk of hydroplaning or getting caught in slushy rutted roads.

 
HIGH DENSITY 3D SIPES
  • Toyo’s Multi Wave 3D siping provides for more edge effect while ensuring the blocks remain firmer while braking, cornering or accelerating. This improves performance and reduces the risk of irregular wear.
 
SPIRAL EDGE SIPE
  • A unique 360 degree spiral edge sipe is designed to improve traction while accelerating, cornering or braking.
 
 
PLOW EDGE
  • A sharp angled leading edge adds edge grip on snow and ice and helps move slush away from the center of the tire.
 
SHOULDER LIGHTNING EDGE
  • A jagged lightning style sipe in the shoulder blocks adds lateral traction when cornering.
 
TAPERED SHOULDER WEDGE

A tapered buttress design along with  unique outside block grooves on the sidewall adds to the tires ability to navigate slushy rutted roads.

Atsauksmes

0.0 no 5 zvaigznēm (Kopā 0 vērtējumi)

5★
4★
3★
2★
1★
Toyo Tires Toyo Observe GSI-6 HP 235 50 R17 96V Preces apraksts angļu valodā:







Studless Performance Winter Tire

The Toyo Observe GSi-6 HP is a designed for the toughest winter conditions featuring Microbit studless technology. The high performance rated sizes are ideal for passenger cars, sport coupes and some sport SUVs.
Significant performance improvements over its predecessor have been achieved using the latest technology. The result is a tire that performs better in snow and ice, with a significant improvement on cold wet roads.

Improved performance not only in snow and slush, but on ice and cold wet roads as well. How did Toyo Tire accomplish all of this? Traction from advanced technology.

DIRECTIONAL TREAD PATTERN
  • A directional tread design with staggered tread blocks maximizes traction and handling while improving ride comfort by reducing road noise.
 
Micobit Technology in Compound
  • Crushed walnut shells embedded in the tire tread compound dig and bite into the ice surface for improved traction.
 
 
SERRATED STABILITY RIB
  • A continuous centre rib adds stability during highway driving or when changing lanes.
  • A unique serrated design digs into deep snow and slush for better cold weather traction.
 
 
LARGE INNER BLOCKS WITH SAW TOOTHED EDGES
  • Larger inner blocks are tied together to add stability at highway speeds.
  • While the saw-tooth edges around the block add biting grip in deep snow and slush covered roads.
 
SPLIT OFFSET SHOULDER BLOCKS
  • Large outer blocks on the outside shoulder add stability to the tire as well as grabbing power in deep snow.
  • The saw-tooth edges add lateral traction while cornering.
 
SNOW CLAWS
  • These edges within the tread grooves enhance traction in deep snow or slush.
 
4 CIRCUMFERENTIAL GROOVES
  • 4 circumferential grooves efficiently evacuate moisture from under the tire for better grip.
 
TAPERED EVACUATION GROOVES
  • Tapered evacuation grooves quickly move the water or slush away from the center of the tire to reduce the risk of hydroplaning or getting caught in slushy rutted roads.

 
HIGH DENSITY 3D SIPES
  • Toyo’s Multi Wave 3D siping provides for more edge effect while ensuring the blocks remain firmer while braking, cornering or accelerating. This improves performance and reduces the risk of irregular wear.
 
SPIRAL EDGE SIPE
  • A unique 360 degree spiral edge sipe is designed to improve traction while accelerating, cornering or braking.
 
 
PLOW EDGE
  • A sharp angled leading edge adds edge grip on snow and ice and helps move slush away from the center of the tire.
 
SHOULDER LIGHTNING EDGE
  • A jagged lightning style sipe in the shoulder blocks adds lateral traction when cornering.
 
TAPERED SHOULDER WEDGE

A tapered buttress design along with  unique outside block grooves on the sidewall adds to the tires ability to navigate slushy rutted roads.

235501702110758696 129.53
Uzdot jautājumu

captcha
Uz augšu