Pievienojies SMART NET un ietaupi! Pievienoties

Atlasīšana

Cena
Svars, kg
Salokāms
Maksimālais lietotāja ķermeņa svars, kg
Spararata svars, kg
Slodzes līmeņi
Treniņu programma
Pulsa mērījumu sensors
Rāda: 4
Kārtot pēc:
Velotrenažieris Outliner
249,00 / gab.
-15% AR KODU
Pieejama noliktavā
Velotrenažieris Outliner
  • Slodzes līmeņi: 8
  • Treniņu programma: 0
  • Sirds ritma programma: 0
  • Elektroapgāde: Baterija
  • Maksimālais lietotāja ķermeņa svars: 100 kg
Piegāde
Preces izņemšana
Velotrenažieris Outliner
169,00 / gab.
-15% AR KODU
Pieejama noliktavā
TOP prece
Velotrenažieris Outliner
  • Slodzes līmeņi: 8
  • Treniņu programma: 0
  • Sirds ritma programma: 0
  • Elektroapgāde: Elektriskā tīkla
  • Maksimālais lietotāja ķermeņa svars: 100 kg
Piegāde
Preces izņemšana
Eliptisks trenažieris Outliner
-15% AR KODU
Pieejama noliktavā
Eliptisks trenažieris Outliner
  • Svars: 27.9 kg
  • Slodzes līmeņi: 8
  • Treniņu programma: 8
  • Pulsa mērījumu sensors:
  • Maksimālais lietotāja ķermeņa svars: 100 kg
Piegāde
Preces izņemšana
Eliptisks trenažieris Outliner
-15% AR KODU
Pieejama noliktavā
Eliptisks trenažieris Outliner
  • Svars: 32.5 kg
  • Slodzes līmeņi: 8
  • Treniņu programma: 0
  • Pulsa mērījumu sensors:
  • Maksimālais lietotāja ķermeņa svars: 100 kg
Piegāde
Preces izņemšana
Rāda: 4

Trenažieri – lai jūs vienmēr būtu formā

To galvenais uzdevums ir sniegt lietotājam iespēju veikt noteiktu treniņu. Dažādi trenažieri ir piemēroti dažādiem treniņiem, kas ietekmē konkrētas muskuļu grupas. Tādēļ ir svarīgi izvēlēties pareizo trenažieri, jo, piemēram, uz velo trenažiera jūs nevarēsiet veiksmīgi trenēt roku muskulatūru. Tālāk ir apskatīts, kuri trenažieri ir piemēroti kādam uzdevumam.

Trenažieru mērķi

Tālāk ir aprakstīti iespējamie mērķi, kādēļ jūs vēlētos iegādāties trenažieri.
  • Kardio. Ja esat kādreiz interesējies par sportu, tad noteikti esat dzirdējis par kardio. Šie treniņi ir vērsti uz kopējās izturības un veselības uzlabošanu, tādēļ tas ir kļuvis par neatņemamu treniņu daļu lielākajai daļai sportistu.
  • Spēka. Šis treniņu veids ir vērsts tieši uz muskuļu masas un spēka attīstību. Taču nedomājiet, ka tie ir noderīgi tikai tiem, kas vēlas iespaidīgus muskuļus. Spēka treniņi palīdz nostiprināt saites un locītavas, uztur skaistas ķermeņa formas un, protams, arī palīdz nomest lieko svaru.
  • Noteiktas muskuļu grupas. Tās var būt kājas, rokas, presīte, krūtis, utt. Pievēršoties katrai no šīm muskuļu grupām atsevišķi, jūs varēsiet uzlabot savu kopējo fizisko sagatavotību.

Trenažieru veidi

Tālāk ir uzskaitīti dažādi trenažieru veidu un paskaidrots, kā tie darbojas.
Eliptiskais trenažieris pēc sava darbības principa ir līdzīgs velosipēdam - ar kājām tiek veikta apļveida kustība. Atšķirība ir tāda, ka tiek nodarbinātas arī rokas, tādējādi veiksmīgi trenējot visu ķermeni, nevis tikai kājas. Eliptiskais trenažieris ir īpaši pievilcīgs vecākiem cilvēkiem, jo tas ir saudzīgs pret locītavām.

Skriešanas trenažieris jeb skrejceliņš ir iespējams viens no populārākajiem trenažieriem. Uz tā var ērti skriet lielus attālumus nebaudoties par laikapstākļiem.

Airēšanas trenažieris ir izveidots tā, lai jūs vienlaicīgi nodarbinātu pēc iespējas vairāk dažādu muskuļu grupu. Tas ir lielisks, ja vēlaties uzlabot kopējo izturību un spēku, lieki nedomājot par to, kurām muskuļu grupām jāpievērš uzmanība.

Daudzfunkcionālie jeb kompleksie trenažieri. Kā jau par to liecina nosaukums, šie trenažieri ir veidoti tā, lai jūs ar to palīdzību varētu izdarīt pēc iespējas vairāk dažādu treniņu. 

Soļošanas trenažieris jeb stepperis ir lieliski piemērots, lai trenētu jūsu ķermeņa lejasdaļu. Tas lieliski uzlabos arī jūsu sirds un asinsvadu izturību.

Velo trenažieri ir ļoti līdzīgi eliptiskajiem trenažieriem, taču tie nodarbina tikai lietotāja kājas; rokas tiek izmantotas tikai atbalstam. Tas ir lieliski piemērots tiem, kuriem patīk braukt ar velosipēdu, bet nevēlas vai nevar to darīt ārā.

Vēdera preses trenažieri. Šie ir domāti, lai nostiprinātu tieši jūsu vēdera muskulatūru, taču palīdz uzlabot arī jūsu roku un krūškurvja muskulatūru.

Trenažiera izvēle lietošanai mājās

Ne visas ierīces ir piemērotas lietošanai mājās, tādēļ ir rūpīgi jāizpēta parametri, kas var ietekmēt jūsu izvēli.

Maksimālais lietotāja ķermeņa svars

Noteikti ir jāapskata, vai jūsu izvēlētais trenažieris varēs izturēt jūsu svaru. Mazākie trenažieri spēj izturēt maksimums 90 kg, bet taču ir arī tādas ierīces, kas spēk noturēt 1000 kg bez problēmām.

Strāvas avots

Protams, ne visiem trenažieriem nepieciešams strāvas avots, taču tiem, kam tas ir vajadzīgs, elektroapgādi var iedalīt trīs veidos: akumulators vai baterija, elektriskais tīkls vai USB. Ierīces ar akumulatoru būs regulāri jāuzlādē, bet ierīcēs, kas izmanto baterijas, tās būs regulāri jāmaina. 

Trenažieri, kas tiek pieslēgti pie elektriskā tīkla, parasti ir lielāki, toties jums nebūs jāuztraucas pat bateriju maiņu vai regulāru uzlādi. Pēdējais veids sākumā šķiet nedaudz jocīgs. USB taču ir tik mazs, ar to parasti tiek lādētas mazas ierīces, piemēram, viedtālruņi un viedpulksteņi. Taču tā it nemaz nav taisnība, jo caur USB ir iespējams uzlādēt arī lielos trenažierus.

Jauda

Jo lielāka jauda, jo vairāk enerģijas ierīces patērē - tas ir skaidrs jebkuram. Taču lielāka jauda nozīmē arī to, ka trenažierim var būt vairāk iebūvētu funkciju un noderīgu treniņu režīmu.

Salokāms vai nē?

Visbiežāk salocīt var tieši treniņu solus. Tas dod iespēju tos ērti pārvietot no vienas vietas uz citu.

Papildfunkcijas

Dažādiem trenažierim funkcijas var būt dažādas. Skrejceliņiem raksturīga funkcija ir iespēja regulēt skrejceliņa rotācijas ātrumu (0-22 km/h). Eliptiskajiem, airēšanas un velotrenažieriem ir raksturīga iespēja kontrolēt slodzes līmeni (5-32). Treniņu un sirds ritma programmas toties ir raksturīgas eliptiskajiem un velotrenažieriem. Pastāv arī citas noderīgas funkcijas, tādēļ noteikti ir vērts rūpīgi izlasīt konkrētās ierīces aprakstu.

Trenažieri sporta zālei vai ārai?

Ja vēlaties veikt treniņus sporta zālē vai ārā, tad pirmais, par ko noteikti ir jāpadomā ir trenažiera pārvietojamība. Jūs taču negrasāties nest sev līdzi smago svaru celšanas trenažieri. Treniņu aprīkojums, ko jūs varat ņemt līdzi ietver kāju trenažierus, paklājus, rullīšus, diskus, nelielus svarus utt.

Zīmoli

Pastāv daudzi zīmoli, kuri specializējas sporta ekipējuma un trenažieru ražošanā. Tālāk ir uzskaitīti populārākie zīmoli un to galvenās atšķirības, lai jums būtu vieglāk izvēlēties to, kas ir piemērots jūsu vajadzībām.
  • Christopeit specializācija ir velotrenažieri un skrejceliņi. Viņu klāstā atradīsiet gan vienkāršākās un lētākas ierīces lietošanai mājās, gan profesionālas ierīces sporta zālēm.
  • Arī Hammer pārdod velotrenažierus un skrejceliņus, bet viņu iekārtas ir vairāk piemērotas aktīviem sportistiem un profesionāļiem. Turklāt viņu iekārtām ir daudzi noderīgi režīmi, lai jūs varētu pilnībā pārvaldīt savus treniņus.
  • Kettler klāstā ir gan vienkārši, gan daudzfunkcionāli velotrenažieri un skrejceliņi, kas izceļas ar savu unikālo dizainu.
  • Spokey piedāvājumu klāstā atradīsiet gan skrejceliņus, gan eliptiskos, gan velotrenažierus. Viņu produktiem ir zemas cenas, tādēļ tie būs ideāli piemēroti lietošanai mājās un iesācējiem.
  • inSPORTline pārdod unikāla dizaina skrejceliņus, eliptiskos un velotrenažierus. Ja jūs vēlaties trenažieri ar unikālu izskatu, tad šis zīmols ir domāts jums.
  • EverFit pārdod vienkāršākus skrejceliņus un velotrenažierus, kas piemēroti lietošanai mājās.
  • Garmin pārdod velotrenažieris mazliet citādā veidā nekā konkurenti. Viņi piedāvā ierīces, kuras var piestiprināt pie jūsu velosipēda. Šīs ierīces ļauj jums mīt riteni, neizkustoties no vietas.
  • Reebok pārdod augstas kvalitātes skrejceliņus, eliptiskos un velotrenažierus. Tie būs ideāli piemēroti profesionāļiem, kas vēlas rūpīgi sekot līdzi saviem treniņiem.
  • WNQ piedāvā unikāla dizaina skrejceliņus un velotrenažierus dažādās krāsās.
  • Visbeidzot Xiaomi pārdod skrejceliņus, kuru galvenais ieguvums ir savienojamība ar viedierīci. Speciālā aplikācijā jums tiks parādīti visi jūsu treniņu dati.

Pareiza apkope

Trenažieri ir jānovieto ēnainā vietā (vēlams iekštelpās), kur ir vienmērīga temperatūra. Tiem jāatrodas uz līdzenas virsmas, lai lietotājs nesavainotos pats un nesabojātu ierīci. Turklāt trenažieri ir regulāri jānoslauka vai nu tie tiek lietoti, vai nē. Uzglabājot trenažierus, jāpārliecinās, ka tie ir aizsargāti un nevar pārlieku apputēt.

Kur pirkt? 

Trenažierus, slodzes gumijas, sporta pudeles un citas ar treniņiem saistītas lietas varat iegādāties internetveikalā 1a. Pie mums varēsiet ērti filtrēt produktus un pat atrast noderīgas akcijas.

Biežāk uzdotie jautājumi (FAQ)

Kas jāņem vērā, izvēloties trenažieri lietošanai mājās? 
Pirmkārt, jāapsver trenažiera izmēri un tas, kur to varētu ievietot. Otrkārt, jāpadomā par tā maksimālo slogojamību un to, cik daudz jaudas vēlaties, lai trenažieris patērē.

Kāda veida trenažieri ir piemēroti iesācējiem? 
Iesācējiem ieteicams sākt ar vienkāršākiem trenažieriem, piemēram, skrejceliņiem, eliptiskajiem vai velotrenažieriem.

Kā izvēlēties pareizo skrejceliņu? 
Izvēloties skrejceliņu ir jāpadomā par tā maksimālo ātrumu, par tā izmēru, lai jums būtu pietiekami daudz vietas uz tā. Protams, jāapsver arī režīmi, kurus vēlaties savam trenažierim.

Elipsveida vai riteņbraukšanas trenažieris. Ko izvēlēties? 
Riteņbraukšanas trenažieris ir labi piemērots, lai trenētu jūsu ķermeņa apakšdaļu. Elipsveida trenažieris ietver vairāk muskuļu grupu un ir piemērots tiem, kas vēlas uzlabot kopējo fizisko sagatavotību.

Kādi trenažieri ir nepieciešami mājas sporta zālei? 
Viss ir atkarīgs no jūsu vēlmēm, taču ieteicams, ka jums ir paklājiņš, svari, pievilkšanās stienis, treniņu sols un varbūt viens no lielajiem trenažieriem.