"Draugu loks"
Pievienojieties “Draugu lokam” un ietaupiet! Uzzināt vairāk

Covid-19 informācija

Biežāk uzdotie jautājumi
 
 Rēķins / atmaksa
 
1. Es šodien saņēmu pasūtījumu, kad es saņemšu pavadzīmi/faktūrrēķinu?
Faktūrrēķins tiek automātiski ģenerēts 6 darba dienu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas (saņemšana klientu centrā vai piegāde ar kurjerdienestu) un nosūtīta uz epastu, kas tika norādīta veicot pasūtījumu. 
             
2. Es saņēmu faktūrrēķinu, bet es vēlos, lai tajā būtu norādīta cita informācija. Ko darīt?
Jūs varat sazināties ar mums nosūtot e-pastu ar lūgumu izlabot savu faktūrrēķinu. E-pastu jāsūta uz [email protected]. Daži piemēri:
  • Fakturrēķina labošana netiek veikta, ja PVN rēķins tika izrakstīts fiziskai personai un vēlaties, lai tas tiktu pārrakstīts citai fiziskai personai ;
  • Faktūrrēķinu varēs pārrakstīt arī par 2021. gadu;
  • Ja jūsu pasūtījumam jau ir izveidots faktūrrēķins, pēc tā labošanas vispirms tiks izveidots kredīta rēķins un pēc tam tiks izrakstīts jauns rfaktūrrēķins ar vēlamo informāciju;
  • Ja uz kādu no pasūtījumā esošajām precēm attiecas reversā PVN likums un pasūtījums nav apmaksāts no uzņēmuma konta - faktūrrēķinu nevar pārrakstīt
3. Piegāde ir plānota nākamajā mēnesī, taču faktūrrēķins ir nepieciešams šajā mēnesī. Ko darīt?
Atvainojiet, bet faktūrrēķini  tiek veidoti automātiski 6 darba dienu laikā, pēc pasūtījumu nodošanas piegādes dienestam vai kad preces tiek saņemtas klientu centrā, tāpēc faktūrrēķinā tiks norādīta preču paņemšanas / nodošanas diena kurjeram, mēs tos nevaram mainīt.
 
 
Preču piegāde / izņemšana
 
1. Kur es varu pārbaudīt, kad pasūtījumu ir plānots piegādāt?
Šo informāciju varat atrast savā profilā blakus pasūtījumam vai 1a.lv sadaļā "Informācija par pasūtījumu" ( https://www.1a.lv/order_search), ievadot sava pasūtījuma numuru un e-pasta adresi, no kuras tika iesniegts pasūtījums.

2. Kāpēc mans pasūtījums kavējas?
Jūsu pasūtījums var kavēties vairāku iemeslu dēļ, piemēram: piegādes dienests kavējās ar piegādi klientiem, kavējas preču piegāde no piegādātāja uz mūsu noliktavu; noliktavas darbinieki nespēj atlasīt un iepakot preces. Tomēr mēs darām visu, lai pasūtījums pēc iespējas ātrāk nonāktu pie Jums.
 
3. Cik ilgi mans pasūtījums var kavēties?
Atvainojamies, bet dēļ Covid-19 situācijas pasaulē un pasūtījumu  pieaugumu svētku laikā, piegāde var kavēties līdz 5 darba dienām.
Tas ir svarīgi.  Klientu pieprasītākie pakomāti konkrētā lokācijā var būt pārpildīti, tāpēc to piegāde var kāvēties līdz 5 darba dienām.

 4. Kā un kur es varu saņemt tiešsaistē veiktu pasūtījumu?
Ja esat veicis pasūtījumu 1a.lv interneta veikalā un esat izvēlējies kādu no norādītajiem klientu centriem, preces varēsiet saņemt Jūsu izvēlētā klientu centrā. Atrašanās vietu varat atrast šeit:( https://www.1a.lv/stores).

 
Atteikuma tiesības / Garantija
             
1. Kur un kā es varu atgriezt preci, ja pārdomāju?
Preces var tikt atgrieztas klientu apkalpošanas centros, kuru adreses atrodamas šeit :
( https://www.1a.lv/stores) . SVARĪGI: atdodot preces, līdzi ņemiet faktūrrēķinu (atradīsiet ieejot savā profilā) un aizpildītu atgriešanas veidlapu, kuru atradīsit šeit: 
Ja faktūrrēķinu nevar atrast, preču atgriešana vēl nav iespējama. Faktūrrēķins tiek ģenerēts automātiski 6 dienu laikā no pasūtījuma piegādes / saņemšanas. 
SVARĪGI: Lai Jūs pasargātu, karantīnas perioda beigās Jūs arī varēsiet atgriezt mums preces.
              
2. Es saņēmu sliktas kvalitātes / nepilnīgu / bojātu preci. Ko man darīt?
Ja piegādātā/ saņemtā prece ir sliktas kvalitātes, nepilnīga vai bojāta , Jums par to ir jāinformē mūs, nosūtot  e-pastu uz [email protected]
Epasta nosaukumā ir svarīgi norādīt vārdu "pretenzija" un pasūtījuma numuru, tādā gadījumā Jūsu situācija ātrāk tiks nosūtīta atbildīgajai nodaļai. Tāpat, lai paātrinātu pretenzijas izskatīšanu, lūdzu, sniedziet visu informāciju, kas darbiniekiem var būt noderīga: produkta kods, produkta un tā iepakojuma fotogrāfijas, svītrkodi un detalizēts situācijas apraksts , kā arī prasības pieteikuma risinājums (maiņa, atlaide vai naudas atmaksa).
 
3. Kur es varu griezties produkta garantijas gadījumā?
Ja ir nepieciešama produkta garantija, lūdzu, pārbaudiet, vai esat saņēmis garantijas talonu, kurš tiek izsūtīts kopā  ar faktūrrēķinu. Garantijas talonā ir norādīta informācija uz kādu garantijas servisu ir nepieciešams doties vai sazināties. Ja šī informācija nav sniegta, Jums ir jādodās uz 
  • nopirktās preces līdz 2020. gada 4. maijam ( ieskaitot), var griezties klientu centrā, adrese: Mazā Rencēnu iela 1, Rīga
  • nopirktās preces no 2020. gada 5. maija, var griezties ir  klientu apkalpošanas centros, adreses adradīsiet šeit : https://www.1a.lv/stores
             
 Galvenā informācija
             
1. Es nosūtīju informāciju uz e-pastu. Cik ilgā laikā man tiks sniegta atbilde?
Mēs ļoti atvainojamies, pašlaik mums ir ļoti liels ienākošo e-pastu skaits, tāpēc atbildes tiks sniegtas 1-7 darba dienu laikā. Lūdzu, nesūtiet atkārtotu e-pastu. Mēs noteikti Jums atbildēsim uz visiem Jūsu uzdotajiem jautājumiem.
 
 
2. Nevar sazvanīt. Ko darīt šajā gadījumā?
Zvanu centrs pirms svētku periodā ir noslogots, tāpēc var būt situācijas, kad nav iespējams atbildēt uz visiem klientu zvaniem.
Mēs iesakām mēģināt sazvanīt mūs vēlāk vai sazināties ar mums rakstiski, rakstot uz e-pastu [email protected]. Ja esat jau uzrakstījis mums e-pastu, lūgums nezvanīt par to pašu jautājumu - mēs ātrāk varēsim atbildēt uz Jūsu e-pastu, ja mums nebūs jāatbild uz zvanu.
 
3. Es vēlos atcelt savu pasūtījumu. Kā es varu to izdarīt un cik ilgā laikā nauda tiks atmaksāta?
Lūdzu, informējiet par pasūtījuma atcelšanu pa tālruni: +371 63 588 024 vai rakstot uz e-pastu [email protected]. Vēstules nosaukumā norādiet vārdu "ATCELT" un pasūtījuma numuru. Ja mēs Jums nesniegsim atbildi uz Jūsu e-pastu un piegādes dienests sazināsies ar Jums par preču piegādi - tad atsakaties no piegādes.
Mēs atmaksāsim Jūsu naudu pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienas pēc pasūtījuma saņemšanas atpakaļ no piegādes dienesta.