Pievienojies SMART NET un ietaupi! Pievienoties

Dāvanu komplekts vīriešiem Bvlgari, vīriešiem


Atvaino, šī prece šobrīd nav pieejama internetā. Taču piedāvājam pārskatīt citas šīs kategorijas preces – ticam, ka atradīsi līdzīgu preci.

Tāpat vari turpināt iepirkšanos, atgriežoties sākumlapā vai meklēšanas laukā ierakstot, kādu preci meklēji.
Informācija

Izstrādājuma īpašības

Produkta veids Dāvanu komplekti vīriešiem
Zīmols Bvlgari
Smaržas Vīriešiem
Koncentrācija Smaržūdens (EDP)
Tilpums 200 ml
Komplektā Kosmētikas somiņa, Parfimērijas ūdens (EDP)
Vecuma iedalījums
Vecuma iedalījums dod iespēju atlasīt smaržas pēc aptuvena vecuma iedalījuma. Smaržas ir sagrupētas 4 kategorijās, kur "Bez ierobežojuma" ir smaržas, kuras pēc sava aromāta derētu jebkuram vecumam. Kategorijā "Līdz 18" ir smaržas, kuru aromāts ir vieglākas, gaisīgākas. Kategorijā "Līdz 25" ir smaržas, kas ir noturīgākas un izteiksmīgākas. Sadalījumā "Virs 25" ir smaržas, kas ir ar izteiktāku noturību un klasiskāku aromātu. Šim sadalījumam ir ieteikuma raksturs, tas nenosaka noteiktu iedalījumu. Piemēram, arī 18 gados var patikt aromāts, kas ir ieteikts 25 pluss kategorijā un otrādi.
25+
Ieteikumi dāvanām
Ieteikumi dāvanām ir lielisks palīgs, kas noderēs, ja ir nepieciešamas sameklēt dāvanu konkrētai personai. Sadalījums ir izveidots pamatojoties uz aptuvenu vecuma sadalījumu, smaržu aromātu, smaržu dizainu un nosaukumu. Šim sadalījumam ir ieteikuma raksturs, tas nenosaka noteiktu iedalījumu. Piemēram, arī mammai var patikt aromāts, kas ir ieteikts kategorijā "Mīļotajai" un otrādi.
Mīļotajam, Tētim
Papildus informācija Komplektā ietilpst: EDP 100ml. Pēcskūšanās balzāms 100ml. Somiņa
Preces apraksts angļu valodā:

The perfect balance between nature and city is possible and inherently necessary: every man needs to unplug from the urban dynamism to reconnect with his own essence. When a man re-establishes his tie to nature, he recovers his inner strength and is ready to master his urban environment. He’s reminded that he’s a #citizenofnature.

The house of Bvlgari launches their new fragrance Bvlgari Man Wood Essence in July 2018, as a part of the Bvlgari Man collection. The philosophy of the new fragrance is based on the balance between the urban life of a modern man and the call of nature.

Bvlgari Man Wood Essence combines an accord of woods – wood barks, resins and essences – mixed with spicy notes. Italian citrus zest along with coriander leaf gives a fresh, green character in the opening, leading to an intense woody cypress, vetiver and cedar accord based on benzoin resins.

The face of the advertising campaign is Canadian model and actor Nick Bateman. The fragrance is available as a 60 and 100 ml Eau de Parfum.

The nose behind this fragrance is Alberto Morillas.

Preces krāsa var atšķirties no attēlā redzamās. Produkta apraksts ir vispārīgs, tajā ne vienmēr ir minētas visas produkta īpašības. Produktu cenas e-veikalā var atšķirties no cenām lielveikalos un servisa centros. Preču atlikums noliktavā un e-veikalā var atšķirties, tāpēc šādos gadījumos piegādes nosacījumi var atšķirties no tiem, kas norādīti pasūtījuma veikšanas brīdī un / vai nevarēsim izpildīt Tavu pasūtījumu vai tikai daļēji izpildīt (tādos gadījumos Pircējs tiek informēts nekavējoties).

Pamanīji kļūdu preces aprakstā, īpašību tabulā vai attēlu galerijā? Ziņo mums