Pievienojies SMART NET un ietaupi! Pievienoties

Dāvanu komplekts sievietēm Trussardi, sievietēm


Atvaino, šī prece šobrīd nav pieejama internetā. Taču piedāvājam pārskatīt citas šīs kategorijas preces – ticam, ka atradīsi līdzīgu preci.

Tāpat vari turpināt iepirkšanos, atgriežoties sākumlapā vai meklēšanas laukā ierakstot, kādu preci meklēji.
Informācija

Izstrādājuma īpašības

Produkta veids Dāvanu komplekti sievietēm
Zīmols Trussardi
Smaržas Sievietēm
Koncentrācija Smaržūdens (EDP)
Tilpums 150 ml
Komplektā Parfimērijas ūdens (EDP), Ķermeņa eļļa
Vecuma iedalījums
Vecuma iedalījums dod iespēju atlasīt smaržas pēc aptuvena vecuma iedalījuma. Smaržas ir sagrupētas 4 kategorijās, kur "Bez ierobežojuma" ir smaržas, kuras pēc sava aromāta derētu jebkuram vecumam. Kategorijā "Līdz 18" ir smaržas, kuru aromāts ir vieglākas, gaisīgākas. Kategorijā "Līdz 25" ir smaržas, kas ir noturīgākas un izteiksmīgākas. Sadalījumā "Virs 25" ir smaržas, kas ir ar izteiktāku noturību un klasiskāku aromātu. Šim sadalījumam ir ieteikuma raksturs, tas nenosaka noteiktu iedalījumu. Piemēram, arī 18 gados var patikt aromāts, kas ir ieteikts 25 pluss kategorijā un otrādi.
Nav
Ieteikumi dāvanām
Ieteikumi dāvanām ir lielisks palīgs, kas noderēs, ja ir nepieciešamas sameklēt dāvanu konkrētai personai. Sadalījums ir izveidots pamatojoties uz aptuvenu vecuma sadalījumu, smaržu aromātu, smaržu dizainu un nosaukumu. Šim sadalījumam ir ieteikuma raksturs, tas nenosaka noteiktu iedalījumu. Piemēram, arī mammai var patikt aromāts, kas ir ieteikts kategorijā "Mīļotajai" un otrādi.
Mammai, Meitai, māsai, draudzenei, Mīļotajai
Papildus informācija Sākuma nots: baltās vijolītes, heliotrops . Sirds nots: ceriņi, muskuss, kala lilija . Beigu nots: vaniļa, dzintars.
Trussardi My Name
Preces apraksts angļu valodā:

After the men's fragrance My Land from 2012, the house of Trussardi presents My Name as its female partner. Both fragrances are inspired by Italian lifestyle, and especially by the city of Milan. My Name comes out in September 2013. The targeted group is women between 25 and 45.

It is a fresh, floral and delicate scent with a strong impact. It opens with white violet and heliotrope. The heart notes include lilac and musk, followed by the base of vanilla and dry amber.

Architect Antonio Citterio designed the perfume bottle. Gaia Trussardi, creative director of the brand and fourth generation of the family which founded this house, appears as the advertising face. Video is directed by Gabriele Salvatores.

The fragrance is available as 30, 50 and 100 ml Eau de Parfum.
Preces krāsa var atšķirties no attēlā redzamās. Produkta apraksts ir vispārīgs, tajā ne vienmēr ir minētas visas produkta īpašības. Produktu cenas e-veikalā var atšķirties no cenām lielveikalos un servisa centros. Preču atlikums noliktavā un e-veikalā var atšķirties, tāpēc šādos gadījumos piegādes nosacījumi var atšķirties no tiem, kas norādīti pasūtījuma veikšanas brīdī un / vai nevarēsim izpildīt Tavu pasūtījumu vai tikai daļēji izpildīt (tādos gadījumos Pircējs tiek informēts nekavējoties).

Pamanīji kļūdu preces aprakstā, īpašību tabulā vai attēlu galerijā? Ziņo mums