Visas kategorijas
3503

! Noliktavā pēdējie 2 gab.!

Ielikt grozā Daudzums:
Tilpums, ml:
20
30
50
100

Piegādes veidi:

SELF_DELIVERY Saņem 1a.lv klientu centrā
23.12.2019
PICKUP Saņem piegādes punktos
27.12.2019
ADDRESS Saņem piegādi uz adresi
27.12.2019

Preces galvenie parametri:

  • Zīmols: Christian Dior
  • Koncentrācija: Tualetes ūdens (EDT)
  • Tilpums (ml): 20
  • Tips: 2017.gada smaržas/Neaizmirstamai ballī...
Vairāk par šo preci
DĀVANA:

Bezmaksas piegāde uz "K-Senukai"!

Bezmaksas piegāde 1A klientu centrā!

Individuāls serviss.
Personīga pieeja.

Detalizēta informācija

Zīmols Christian Dior
Koncentrācija

Koncentrācija norāda smaržu stiprumu un noturību.

• EDT jeb tualetes ūdens ir gan sieviešu, gan vīriešu smaržas, kuru aromāts ir ar vidēju un ilgstošu noturību.

• EDP jeb parfimērijas ūdens ir sieviešu smaržas, kuras atšķiras ar izteiktu un ilgstošu noturību.

Tualetes ūdens (EDT)
Tilpums (ml)

Ar tilpumu tiek apzīmēts produkta daudzums mililitros.

20
Tips

Smaržu tips norāda uz nolūku, sezonu, iemeslu vai vidi, kur ir paredzēts lietot smaržas. Šajā sadaļā ir iespējams izvēlēties savām vajadzībām vispiemērotāko smaržu.

2017.gada smaržas
Svaigai vasarai

Pavedinošās randiņam

Vieglās ofisam un ikdienai

Neaizmirstamai ballītei

Svinīgam vakaram
Ieteikumi dāvanām

Ieteikumi dāvanām ir lielisks palīgs, kas noderēs, ja ir nepieciešamas sameklēt dāvanu konkrētai personai.

Sadalījums ir izveidots pamatojoties uz aptuvenu vecuma sadalījumu, smaržu aromātu, smaržu dizainu un nosaukumu.

Šim sadalījumam ir ieteikuma raksturs, tas nenosaka noteiktu iedalījumu. Piemēram, arī mammai var patikt aromāts, kas ir ieteikts kategorijā "Mīļotajai" un otrādi.

Mīļotajai
Meitai, māsai, draudzenei
Vecuma iedalījums

Vecuma iedalījums dod iespēju atlasīt smaržas pēc aptuvena vecuma iedalījuma.

Smaržas ir sagrupētas 4 kategorijās, kur "Bez ierobežojuma" ir smaržas, kuras pēc sava aromāta derētu jebkuram vecumam.

Kategorijā "Līdz 18" ir smaržas, kuru aromāts ir vieglākas, gaisīgākas.

Kategorijā "Līdz 25" ir smaržas, kas ir noturīgākas un izteiksmīgākas.

Sadalījumā "Virs 25" ir smaržas, kas ir ar izteiktāku noturību un klasiskāku aromātu.

Šim sadalījumam ir ieteikuma raksturs, tas nenosaka noteiktu iedalījumu. Piemēram, arī 18 gados var patikt aromāts, kas ir ieteikts 25 plus kategorijā un otrādi.

Bez ierobežojuma
Smaržu grupa Ambras
Īpašas atzīmes Sākuma nots: saldēts apelsīns, rūgtais apelsīns un citrons
Sirds nots: roze, neroli, Damaskas roze un apelsīna zieds
Beigu nots: tonka pupiņas, vaniļa, kašmirs, heliotrope un karamele

Preces apraksts

Preces apraksts angļu valodā:





Dior launched Poison Girl in January 2016 as the fragrance of a new generation of Poison. Its sweet and heady combination of bitter orange, Damask rose and rose from Grasse, almond, vanilla and tonka bean is announced by the slogan "I'm not a girl, I'm poison." A year later, in January 2017, its new edition comes out as Poison Girl Eau De Toilette.

Poison Girl Eau de Toilette is a refreshed version of the original, dedicated to the same "type of femininity ... freer, more daring and more virtual than ever." The new composition, which is also signed by Francois Demachy, is based on the "shock effect" of three aromatic aspects; there are refreshing frozen orange, warm roses from Grasse and sparkling neroli.

The signature bottle design, which was created for the original fragrance in 1985 by designer Véronique Monod, is also present in this edition. The fragrance will be available as a 30, 50 and 100 ml Eau de Toilette.

Atsauksmes

0.0 no 5 zvaigznēm (Kopā 0 vērtējumi)

5★
4★
3★
2★
1★
Christian Dior Christian Dior Poison Girl 20ml EDT Preces apraksts angļu valodā:





Dior launched Poison Girl in January 2016 as the fragrance of a new generation of Poison. Its sweet and heady combination of bitter orange, Damask rose and rose from Grasse, almond, vanilla and tonka bean is announced by the slogan "I'm not a girl, I'm poison." A year later, in January 2017, its new edition comes out as Poison Girl Eau De Toilette.

Poison Girl Eau de Toilette is a refreshed version of the original, dedicated to the same "type of femininity ... freer, more daring and more virtual than ever." The new composition, which is also signed by Francois Demachy, is based on the "shock effect" of three aromatic aspects; there are refreshing frozen orange, warm roses from Grasse and sparkling neroli.

The signature bottle design, which was created for the original fragrance in 1985 by designer Véronique Monod, is also present in this edition. The fragrance will be available as a 30, 50 and 100 ml Eau de Toilette.

35.03
Uzdot jautājumu

captcha
Uz augšu