Pievienojies SMART NET un ietaupi! Pievienoties

Tualetes ūdens Gucci, 100 ml


Atvaino, šī prece šobrīd nav pieejama internetā. Taču piedāvājam pārskatīt citas šīs kategorijas preces – ticam, ka atradīsi līdzīgu preci.

Tāpat vari turpināt iepirkšanos, atgriežoties sākumlapā vai meklēšanas laukā ierakstot, kādu preci meklēji.
Informācija

Izstrādājuma īpašības

Produkta veids Smaržas
Zīmols Gucci
Koncentrācija
Koncentrācija norāda smaržu stiprumu un noturību. • EDT jeb tualetes ūdens ir gan sieviešu, gan vīriešu smaržas, kuru aromāts ir ar vidēju un ilgstošu noturību. • EDP jeb parfimērijas ūdens ir sieviešu smaržas, kuras atšķiras ar izteiktu un ilgstošu noturību.
Tualetes ūdens (EDT)
Aromāta saglabāšanās ilgums 2 - 4 h
Tīra aromāta konsistence 5 - 15 %
Smaržas Sievietēm
Tilpums
Ar tilpumu tiek apzīmēts produkta daudzums mililitros.
100 ml
Smaržu aromāts Ziedi
Papildus informācija Sākuma nots: bumbieris, sarkanās jāņogas. Sirds nots: gardēnija, frandžipani. Beigu nots: pačūlija, brūnais cukurs.
Gucci Flora by Gucci Gorgeous Gardenia
Preces apraksts angļu valodā:



The prestigious Italian fashion house of Gucci launches a new collection of fragrances under the creative director of Frida Giannini. It comes out in May 2012 named Flora by Gucci Garden Collection. The collection includes five most important blossoms outlined on the legendary Gucci scarf designed by Vittorio Accornero for Princess Grace of Monaco. These five new editions are: Glorious Mandarin, Gracious Tuberose, Gorgeous Gardenia, Glamorous Magnolia and Generous Violet.
“It’s a sort of bouquet of scents,” said Giannini for wwd, “So Gorgeous Gardenia because I wanted to underline the gorgeously feminine side of this fragrance. Glorious Mandarin because there’s a sort of euphoria in mandarin, since it’s such a sparkly fruit.”
In the process of making these fragrances, it was very important to distinguish them from one another. The idea is that each fragrance should reflect a facet of the same woman. The fragrances come in elongated hexagonal shaped bottles with transparent rather than gold stoppers.
The face of the advertising campaign is Abbey Lee Kershaw, shot by Solve Sundsbø. The fragrances are available as 50 and 100 ml Eau de Toilette, except mandarin and violet one that will be available exclusively at Gucci flag stores as 100 ml Eau de Toilette.
Preces krāsa var atšķirties no attēlā redzamās. Produkta apraksts ir vispārīgs, tajā ne vienmēr ir minētas visas produkta īpašības. Produktu cenas e-veikalā var atšķirties no cenām lielveikalos un servisa centros. Preču atlikums noliktavā un e-veikalā var atšķirties, tāpēc šādos gadījumos piegādes nosacījumi var atšķirties no tiem, kas norādīti pasūtījuma veikšanas brīdī un / vai nevarēsim izpildīt Tavu pasūtījumu vai tikai daļēji izpildīt (tādos gadījumos Pircējs tiek informēts nekavējoties).

Pamanīji kļūdu preces aprakstā, īpašību tabulā vai attēlu galerijā? Ziņo mums