Visas kategorijas
6533

Saņem 28.04.

Ielikt grozā Daudzums:

Piegādes veidi:

PICKUP Saņem piegādes punktos
28.04.2020
ADDRESS Saņem piegādi uz adresi
28.04.2020

Preces galvenie parametri:

  • Zīmols: Missoni
  • Koncentrācija: Parfimērijas ūdens (EDP)
  • Tilpums (ml): 100
  • Tips: Neaizmirstamai ballītei/Pavedinošās ra...
Vairāk par šo preci
DĀVANA:

Bezmaksas piegāde uz "K-Senukai"!

Detalizēta informācija

Zīmols Missoni
Koncentrācija

Koncentrācija norāda smaržu stiprumu un noturību.

• EDT jeb tualetes ūdens ir gan sieviešu, gan vīriešu smaržas, kuru aromāts ir ar vidēju un ilgstošu noturību.

• EDP jeb parfimērijas ūdens ir sieviešu smaržas, kuras atšķiras ar izteiktu un ilgstošu noturību.

Parfimērijas ūdens (EDP)
Tilpums (ml)

Ar tilpumu tiek apzīmēts produkta daudzums mililitros.

100
Tips

Smaržu tips norāda uz nolūku, sezonu, iemeslu vai vidi, kur ir paredzēts lietot smaržas. Šajā sadaļā ir iespējams izvēlēties savām vajadzībām vispiemērotāko smaržu.

Svaigai vasarai
Pavedinošās randiņam

Vieglās ofisam un ikdienai

Neaizmirstamai ballītei

Svinīgam vakaram
Ieteikumi dāvanām

Ieteikumi dāvanām ir lielisks palīgs, kas noderēs, ja ir nepieciešamas sameklēt dāvanu konkrētai personai.

Sadalījums ir izveidots pamatojoties uz aptuvenu vecuma sadalījumu, smaržu aromātu, smaržu dizainu un nosaukumu.

Šim sadalījumam ir ieteikuma raksturs, tas nenosaka noteiktu iedalījumu. Piemēram, arī mammai var patikt aromāts, kas ir ieteikts kategorijā "Mīļotajai" un otrādi.

Mīļotajai
Meitai, māsai, draudzenei
Vecuma iedalījums

Vecuma iedalījums dod iespēju atlasīt smaržas pēc aptuvena vecuma iedalījuma.

Smaržas ir sagrupētas 4 kategorijās, kur "Bez ierobežojuma" ir smaržas, kuras pēc sava aromāta derētu jebkuram vecumam.

Kategorijā "Līdz 18" ir smaržas, kuru aromāts ir vieglākas, gaisīgākas.

Kategorijā "Līdz 25" ir smaržas, kas ir noturīgākas un izteiksmīgākas.

Sadalījumā "Virs 25" ir smaržas, kas ir ar izteiktāku noturību un klasiskāku aromātu.

Šim sadalījumam ir ieteikuma raksturs, tas nenosaka noteiktu iedalījumu. Piemēram, arī 18 gados var patikt aromāts, kas ir ieteikts 25 plus kategorijā un otrādi.

Bez ierobežojuma
Smaržu grupa Ziedu
Īpašas atzīmes Sākuma nots: Bergamote, Itālijas citrons un Bumbieris
Sirds nots: Sambaka jasmīns, Petālija (viela ar peonijas aromātu) un Ziedu notis
Beigu nots: Sandalkoks, Tonka pupiņas un Ambroksāns.

Preces apraksts

Missoni 2015 
Preces apraksts angļu valodā:

Italian fashion house Missoni, known for its specific colorful prints and patterns, presents a new perfume under license Euroitalia in 2015, simply called Missoni. The first self-titled fragrance of the house was launched in 1982 under Max Factor, followed by Missoni fragrance from 2006 under Estee Lauder.

The creative director of the brand Angela Missoni explained to wwd that she wanted to create a scent dedicated to a sensual and exuberant woman: “She is a confident woman, who wears this fragrance as a dress that glides on the body, enhancing the vitality and charm.”

The floral - fruity - woody composition of the new edition is signed by perfumer Quentin Bisch. A trio of Italian citruses - which include bergamot, lemon and citron - begins the composition together with pear. The heart notes include floral molecules of maholia (dense floral notes with undertones of jasmine), Petalia (Givaudan molecule that smells like fruity rose / peony) and Sambac jasmine. The base ends with tones of sandalwood, tonka bean and ambroxan.

The face of the perfume is model Elisa Sednaoui. The commercial is directed by Paolo Sorrentino. The fragrance is available as a 30, 50 and 100 ml Eau de Parfum.

Atsauksmes

0.0 no 5 zvaigznēm (Kopā 0 vērtējumi)

5★
4★
3★
2★
1★
Missoni Missoni 2015 100ml EDP Missoni 2015 
Preces apraksts angļu valodā:

Italian fashion house Missoni, known for its specific colorful prints and patterns, presents a new perfume under license Euroitalia in 2015, simply called Missoni. The first self-titled fragrance of the house was launched in 1982 under Max Factor, followed by Missoni fragrance from 2006 under Estee Lauder.

The creative director of the brand Angela Missoni explained to wwd that she wanted to create a scent dedicated to a sensual and exuberant woman: “She is a confident woman, who wears this fragrance as a dress that glides on the body, enhancing the vitality and charm.”

The floral - fruity - woody composition of the new edition is signed by perfumer Quentin Bisch. A trio of Italian citruses - which include bergamot, lemon and citron - begins the composition together with pear. The heart notes include floral molecules of maholia (dense floral notes with undertones of jasmine), Petalia (Givaudan molecule that smells like fruity rose / peony) and Sambac jasmine. The base ends with tones of sandalwood, tonka bean and ambroxan.

The face of the perfume is model Elisa Sednaoui. The commercial is directed by Paolo Sorrentino. The fragrance is available as a 30, 50 and 100 ml Eau de Parfum.
65.33
Uzdot jautājumu

captcha
Uz augšu