Visas kategorijas
4154

Saņem 10.04.

Ielikt grozā Daudzums:
Tilpums, ml:
50
100
200

Piegādes veidi:

PICKUP Saņem piegādes punktos
10.04.2020
ADDRESS Saņem piegādi uz adresi
10.04.2020

Preces galvenie parametri:

  • Zīmols: Dolce & Gabbana
  • Koncentrācija: Parfimērijas ūdens (EDP)
  • Tilpums (ml): 50
  • Tips: 2017.gada smaržas/Neaizmirstamai ballī...
Vairāk par šo preci

Detalizēta informācija

Zīmols Dolce & Gabbana
Koncentrācija

Koncentrācija norāda smaržu stiprumu un noturību.

• EDC ir vīriešu odekoloni, kuru aromāts ir vieglāks un ar mazāku noturību.

• EDT jeb tualetes ūdens ir gan sieviešu, gan vīriešu smaržas, kuru aromāts ir ar vidēju un ilgstošu noturību.

Parfimērijas ūdens (EDP)
Tilpums (ml)

Ar tilpumu tiek apzīmēts produkta daudzums mililitros.

50
Tips

Smaržu tips norāda uz nolūku, sezonu, iemeslu vai vidi, kur ir paredzēts lietot smaržas. Šajā sadaļā ir iespējams izvēlēties savām vajadzībām vispiemērotāko smaržu.

2017.gada smaržas
Svaigai vasarai

Pavedinošās randiņam

Vieglās ofisam un ikdienai

Neaizmirstamai ballītei

Svinīgam vakaram
Ieteikumi dāvanām

Ieteikumi dāvanām ir lielisks palīgs, kas noderēs, ja ir nepieciešamas sameklēt dāvanu konkrētai personai.

Sadalījums ir izveidots pamatojoties uz aptuvenu vecuma sadalījumu, smaržu aromātu, smaržu dizainu un nosaukumu.

Šim sadalījumam ir ieteikuma raksturs, tas nenosaka noteiktu iedalījumu. Piemēram, arī tētim var patikt aromāts, kas ir ieteikts kategorijā "Mīļotajam" un otrādi.

Dēlam, brālim, draugam
Mīļotajam
Tētim
Vecuma iedalījums

Vecuma iedalījums dod iespēju atlasīt smaržas pēc aptuvena vecuma iedalījuma.

Smaržas ir sagrupētas 4 kategorijās, kur "Bez ierobežojuma" ir smaržas, kuras pēc sava aromāta derētu jebkuram vecumam.

Kategorijā "Līdz 18" ir smaržas, kuru aromāts ir vieglākas, gaisīgākas.

Kategorijā "Līdz 25" ir smaržas, kas ir noturīgākas un izteiksmīgākas.

Sadalījumā "Virs 25" ir smaržas, kas ir ar izteiktāku noturību un klasiskāku aromātu.

Šim sadalījumam ir ieteikuma raksturs, tas nenosaka noteiktu iedalījumu. Piemēram, arī 18 gados var patikt aromāts, kas ir ieteikts 25 plus kategorijā un otrādi.

Virs 18
Smaržu grupa Koksnes
Īpašas atzīmes Sākuma nots: mandarīns un greipfrūts
Sirds nots: jūras ūdens un kadiķis
Beigu nots: koksnes dzintars un muskuss

Preces apraksts

Dolce & Gabbana Light Blue Eau Intense Pour Homme
Preces apraksts angļu valodā:



TOP
A chilled citrus cocktail of refreshing mandarin and frozen grapefruit gives the top notes a cool, elegant twist.
HEART
Aromatic juniper dives into the heart of salty, aquatic accord, conjuring the translucent blue water of the Mediterranean Sea.
BASE
An abundance of vibrant amber woods wrapped in musks extends the radiance and staying power of this masculine blend, leaving a potent trail that captures the innate sensuality of the Light Blue man.

THE CAMPAIGN
Discover the new intensity of Light Blue: a new chapter, a new story, for a more intense escape into the blue of Capri.
Directed by Mario Testino, the advertising film features Bianca Balti and David Gandy meeting again at the spectacular cliffs at the Faraglioni in the Mediterranean Sea in Capri, Italy.

THE CONCEPT
Launched in 2007, Light Blue pour Homme offers a magnetic, masculine alter ego to Dolce&Gabbana’s iconic feminine perfume. Today, master perfumer Alberto Morillas, continues to tell the story with Light Blue Eau Intense pour Homme, its signature contrast of freshness and sensuality becomes more assertive still.

THE DESIGN
The modern design of the new masculine bottle reflects the heightened intensity of the scent. Inside its cool frosted-glass bottle, Light Blue Eau Intense pour Homme takes on the evocative, light blue shade of the Mediterranean Sea.

Atsauksmes

4.5 no 5 zvaigznēm (Kopā 1 vērtējumi)

5★
1
4★
0
3★
0
2★
0
1★
0
Dolce & Gabbana Dolce & Gabbana Light Blue Eau Intense Pour Homme 50ml EDP Dolce & Gabbana Light Blue Eau Intense Pour Homme
Preces apraksts angļu valodā:



TOP
A chilled citrus cocktail of refreshing mandarin and frozen grapefruit gives the top notes a cool, elegant twist.
HEART
Aromatic juniper dives into the heart of salty, aquatic accord, conjuring the translucent blue water of the Mediterranean Sea.
BASE
An abundance of vibrant amber woods wrapped in musks extends the radiance and staying power of this masculine blend, leaving a potent trail that captures the innate sensuality of the Light Blue man.

THE CAMPAIGN
Discover the new intensity of Light Blue: a new chapter, a new story, for a more intense escape into the blue of Capri.
Directed by Mario Testino, the advertising film features Bianca Balti and David Gandy meeting again at the spectacular cliffs at the Faraglioni in the Mediterranean Sea in Capri, Italy.

THE CONCEPT
Launched in 2007, Light Blue pour Homme offers a magnetic, masculine alter ego to Dolce&Gabbana’s iconic feminine perfume. Today, master perfumer Alberto Morillas, continues to tell the story with Light Blue Eau Intense pour Homme, its signature contrast of freshness and sensuality becomes more assertive still.

THE DESIGN
The modern design of the new masculine bottle reflects the heightened intensity of the scent. Inside its cool frosted-glass bottle, Light Blue Eau Intense pour Homme takes on the evocative, light blue shade of the Mediterranean Sea.
4.5 1 5 0.5 41.54
Uzdot jautājumu

captcha
Uz augšu