Visas kategorijas
Prece šobrīd nav pieejama
Prece šobrīd nav pieejama

Detalizēta informācija

Zīmols Giorgio Armani
Koncentrācija

Koncentrācija norāda smaržu stiprumu un noturību.

• EDC ir vīriešu odekoloni, kuru aromāts ir vieglāks un ar mazāku noturību.

• EDT jeb tualetes ūdens ir gan sieviešu, gan vīriešu smaržas, kuru aromāts ir ar vidēju un ilgstošu noturību.

Tualetes ūdens (EDT)
Tilpums (ml)

Ar tilpumu tiek apzīmēts produkta daudzums mililitros.

100
Tips

Smaržu tips norāda uz nolūku, sezonu, iemeslu vai vidi, kur ir paredzēts lietot smaržas. Šajā sadaļā ir iespējams izvēlēties savām vajadzībām vispiemērotāko smaržu.

Pavedinošās randiņam
Svinīgam vakaram

Klasiskās vērtības
Ieteikumi dāvanām

Ieteikumi dāvanām ir lielisks palīgs, kas noderēs, ja ir nepieciešamas sameklēt dāvanu konkrētai personai.

Sadalījums ir izveidots pamatojoties uz aptuvenu vecuma sadalījumu, smaržu aromātu, smaržu dizainu un nosaukumu.

Šim sadalījumam ir ieteikuma raksturs, tas nenosaka noteiktu iedalījumu. Piemēram, arī tētim var patikt aromāts, kas ir ieteikts kategorijā "Mīļotajam" un otrādi.

Mīļotajam
Tētim
Vecuma iedalījums

Vecuma iedalījums dod iespēju atlasīt smaržas pēc aptuvena vecuma iedalījuma.

Smaržas ir sagrupētas 4 kategorijās, kur "Bez ierobežojuma" ir smaržas, kuras pēc sava aromāta derētu jebkuram vecumam.

Kategorijā "Līdz 18" ir smaržas, kuru aromāts ir vieglākas, gaisīgākas.

Kategorijā "Līdz 25" ir smaržas, kas ir noturīgākas un izteiksmīgākas.

Sadalījumā "Virs 25" ir smaržas, kas ir ar izteiktāku noturību un klasiskāku aromātu.

Šim sadalījumam ir ieteikuma raksturs, tas nenosaka noteiktu iedalījumu. Piemēram, arī 18 gados var patikt aromāts, kas ir ieteikts 25 plus kategorijā un otrādi.

Bez ierobežojuma
Smaržu grupa Citrusa
Īpašas atzīmes Sākuma nots: bergamotes, mandarini
Sirds nots: neļķes, lilija un muskatrieksts
Beigu nots: pačūlija, ozola sūnas un sandalkoks

Preces apraksts

Giorgio Armani Eau Pour Homme
Preces apraksts angļu valodā:

Fashion house Armani presented its first masculine fragrance Eau Pour Homme in 1984. Sharp, strong, citrusy and aromatic, this one has become a classic among men's fragrances. Almost 30 years later, in February the 2013, Armani launches a new version of Eau Pour Homme and a brand new nocturnal edition Eau de Nuit.

New Eau Pour Homme apparently did not change much. The bottle design is updated and the composition is adapted with ingredients that are available today. The top is ruled by fresh citruses like bergamot and mandarin, along with aromatic basil. The heart of clove, lily and nutmeg is laid on the base of patchouli, oak moss and sandalwood.

British violinist Charlie Siem and Italian photographer (son of Italian Vogue editor in chief Franca Sozzani) Francesco Carrozzini are chosen as the models for the new fragrances. The fragrances are available as 50 and 100 ml Eau de Toilette.

Atsauksmes

0.0 no 5 zvaigznēm (Kopā 0 vērtējumi)

5★
4★
3★
2★
1★
Giorgio Armani Giorgio Armani Eau Pour Homme 2013 100ml EDT Giorgio Armani Eau Pour Homme
Preces apraksts angļu valodā:

Fashion house Armani presented its first masculine fragrance Eau Pour Homme in 1984. Sharp, strong, citrusy and aromatic, this one has become a classic among men's fragrances. Almost 30 years later, in February the 2013, Armani launches a new version of Eau Pour Homme and a brand new nocturnal edition Eau de Nuit.

New Eau Pour Homme apparently did not change much. The bottle design is updated and the composition is adapted with ingredients that are available today. The top is ruled by fresh citruses like bergamot and mandarin, along with aromatic basil. The heart of clove, lily and nutmeg is laid on the base of patchouli, oak moss and sandalwood.

British violinist Charlie Siem and Italian photographer (son of Italian Vogue editor in chief Franca Sozzani) Francesco Carrozzini are chosen as the models for the new fragrances. The fragrances are available as 50 and 100 ml Eau de Toilette.

Uzdot jautājumu

captcha
Uz augšu